Vrh Dlani , južna stena

6 (5/AO), 180 m

13.07.2013 , foto

Suzana - Viktor Relja

Dostop: po cesti, ki vodi do Kneških Raven. Pred K. Ravnami desno na makadamsko cesto in dalje po njej do gozdarske koče, parkirišče. Za kočo po dobro vidni poti, ki pelje do planine v Prodih, tik pred njo levo po markirani mulatjeri preko hudournika in takoj za njim desno po poti, ki je mestoma slabo vidna. Po njej navzgor cca. 25 minut, desno po izsekani poti skozi borovce na melišče, kjer je stena že dobro vidna, po in ob melišču do stene. Od gozdarske koče 50 minut, če pa se iskanje poti zaplete, se tudi dostop temu primerno podaljša.

Sestop: iz smeri Klinček desno preko strmih trav do stare poti, ki vodi do sedla Vratca. Po njej navzdol do planine v Prodih in dalje kot dostop. Poti je mestoma zelo težko slediti in tudi orientacija ni enostavna. Sestop iz obeh smeri je bolje opraviti s spusti ob vrvi, potrebna je dvojna 60 m vrv.

Tako dostop in sestop zahtevata veliko mero občutka za orientacijo in gibanja v brezpotnem svetu.

V smeri Klinček skala ni optimalna in zahteva obilo previdnosti, še posebno moteč je naložen grušč na policah, na težjih mestih je skala zadovoljiva. V smeri Kontrabant je skala dobra. Obe smeri sta opremljeni.