RJAVČEVE GLAVE

KORZO

× , ++

4, 170 m, 27.08.2016, FOTO

Dostop: od Turkovega rovta po nemarkirani poti, ki vodi v krnico za Cmirom. V srednjem delu, do vrha zelene glave, je priporočljiva varianta poti, ki poteka po levi strani le-te, ob stenah Vrbanovih špic. Od odcepa poti na Požgano Mlinarico pot ni razločna. Poti, ki pelje prek melišč se izognimo, ker je vzpon prek njih prava mora, spust ob povratku pa pravi užitek. Na vrhu zelene glave na desno stran krnice, sredi nje desno s steze navzgor, do vstopa pod izrazitimi škrapljami. 3 h.

Sestop: od konca smeri desno navzgor po razbitem svetu in travah do grebena, po katerem poteka markirana pot na vrh Cmira. Tu desno do vrha Cmira ali levo po markirani proti Staničevi koči. Pod Begunjskim vrhom navzdol po široki grapi, vidna steza označena z možici, nazaj do vstopa. Dalje kot dostop. Druga možnost, po koncu smeri levo prek melišča in navzdol po razbitem svetu k vstopu. V sestopu sledimo mnogim možicem do melišč, nato v drncu prek njih do gozda, kjer ulovimo pot, ki vodi do Turkovega rovta.1, 30 h.

Smer poteka po škrapljah vseh velikosti z nekaj kratkimi skoki. Smer je zanimiva kot bližnjica do vrha Cmira.