Kokra

NEDELJSKI SLAP

3, 80*/50*, 100 m, 14.01.1990

Od Kanonirja po cesti proti planini Podstoržec, levo mimo zaselka Dol do mostu, desno prek reke Reke do vstopa. Vstopni skok le redko zamrzne, v tem primeru desno mimo njega do slapu. Sestopiš desno po stezici.

Slap so, nekaj let za najinim vzponom, ponavljalci misleč, da plezajo prvenstven slap, poimenovali Gozdna vila.

____________________________________________________________________________________________________________

UŽIVAŠKA GRAPA

3, 85*/50*, 300 m, 07.01.1990

Nahaja se v Koritu, vstopiš v prvo grapo, ki preči pot, ki vodi do slapov v Koritih. Po njej do ceste, nad njo pa je najtežji del slapu. Sestopiš najprej skozi gozd nazaj na cesto in nadaljuješ po njej nazaj v Korita.

GRAPA PRESENEČENJ

4-, 85*/50*, 300 m, 16.02.1991

Grapa leži na levi strani ceste Kranj - Jezersko, pred odcepom za Korita, pri avtobusni postaji prečiš most in že si na vstopu, ki se nahaja med dvema hišama. Sestop desno skozi gozd.

1 X SLAP

2, 70*/40*, 80 m, 14.02.1993

S ceste Kranj - Jezersko ne zaviješ levo po cesti, ki vodi h Koritom temveč desno po cesti do prvega ovinka. Desno v grapo do slapu. Sestop levo po stezi.

MLEČNA CESTA

4, 90*/30*-80*, 16.01.2000, 450 m

Dostop isti kot za Nedeljski slap, dalje še prek dveh mostov in takoj levo po široki grapi do skoka. Sestop levo okoli roba na markirano pot, ki vodi na Kozji vrh, po njej navzdol.

Vsi Suzana - Viktor Relja.